Sunday 16 November 2014

Tombstone


Ρε τα κάναμε σκατά, το ξέρεις eh..?

Δεν σκέφτομαι πλέον ή δεν ξέρω τι σκέφτομαι - δεν θέλω να σκέφτομαι άλλο.

Ξέρω, δεν μπορώ να το ελέγξω μα φτάνει.

Γέλα, αλήθεια γέλα. Με τα χάλια μου, με οτιδήποτε. Το πιο καμένο που έχεις στο μυαλό σου το έχω κάνει. Μάλλον πιο καμένα από ότι το έχεις φανταστεί.

Ίσως, εν τέλη, να τελείωσα - σαν άνθρωπος, σαν ιστορία.

Πονάω και νιώθω μόνο ένα κενό, που τόσο απελπισμένα επιθυμώ να το καλύψω.

"ΜΟΥΝΌΣΚΥΛΑ!" φωνάζεις, γελάς. Ίσως και να είμαι αρκετά τυχερός να γνωρίσω κάποιο πρωί αυτόν που έφερε την λέξη αυτή στα λημέρια μας, μου λες.

Μακάρι, σου απαντώ.

Ευτυχώς πάντως που υπάρχεις και εσύ να με αγαπάς λίγο πιο πολύ από ότι εγώ εμένα.

Ευτυχώς που υπάρχεις και εσύ να κλαις για να βρίσκω και εγώ την ευκαιρία να κλάψω λιγάκι και για εμένα.

Δεν περνά στιγμή πια που να μην σε σκέφτομαι. Πονάει - δεν με νοιάζει.

Θέλω να ξέρω γαμώ, με ποιους είσαι, πως περνάς, τι κάνεις. Σε παρακαλώ, πες τα μου τώρα που είναι ακόμα νωρίς - αργά ή γρήγορα θα κερδίσει ο γαμημένος ο εγωισμός.

Μακάρι ρε, μακάρι.

Μακάρι να μην είχα ερωτευτεί ποτέ, μακάρι να μην αγαπούσα. Όχι μόνο εσένα, οποιονδήποτε -

ψέματα πάλι.

Όσο κι αν με πονάει θα αγαπώ ακόμα.

Όσο κι αν με πονέσεις θα σε αγαπώ ακόμα.

Ξεροκέφαλος μέχρι τέλους. Μέχρι το σημείο εκείνο που οι λέξεις δεν ήταν ουδέποτε αρκετές για να το περιγράψουν.

Ας πονάω.

Ή ας είναι το τέλος μου.

Είπαμε, στο τέλος, σας παρακαλώ, γράψτε πως έρωτας ήταν.

Έτσι πως μία ραγι θρυμματισμένη - όχι ραγισμένη - καρδιά σκότωσε και εμένα.

xoxo,
FluffyUnicorn

P.S.#1: I've got a war in my mind..

P.S.#2: Η έμπνευση είναι σαν τον εμετό - όσο κι αν παλέψεις, πάντα θα βγει σαν χείμαρρος.

P.S.#3: Μην το διαβάσεις, σε παρακαλώ, και μη με μισήσεις.

P.S.#4: Δεν έχω πιει - αν είχα θα συμπεριφερόμουν σαν άνθρωπος.

P.S.#5: Στο τέλος το μόνο που θέλω είναι να τρέξω. Και να ουρλιάξω.

P.S.#6: Καιρό είχα να βάλω υστερόγραφα - ας τα γαμήσω όλα.

P.S.#7: Πάμε να φύγουμε αλήθεια.

P.S.#8: Το να παίρνεις αποφάσεις ζωής στις 4:30 το πρωί είναι το πιο μονοκερίστικο πράγμα που υπάρχει. Surprise bitches.

P.S.#9: Παραλήρημα μόνο.

P.S.#10: Γιατί μπορώ.

P.S.#11: Εντάξει φτάνει.

P.S.#12: Δεν περνάω καλά ρε.

No comments:

Post a Comment