Monday 19 January 2015

Deary, Don't Breathe When I Speak

Θυμάμαι ακόμα αυτό που είχες πει εκείνο το βράδυ, εκείνο του μεγάλου τσακωμού μας - τι ωραία που ήταν αλήθεια. Εν τέλη με σιχαίνεσαι γιατί ό,τι κάνω βγαίνει αβίαστα, χωρίς κόπο και πετυχημένα.

Πόσα λίγα ήξερες τελικά. Που να είσαι απόψε και δεν είσαι εδώ, να με δεις, να καταλάβεις πως μόνο χωρίς κόπο δεν ήταν ποτέ.

Κάθε άλλο μικρέ, κάθε άλλο. Έπρεπε να το είχες δει, μα δεν ήθελες και δεν είσαι ο μόνος. Δεν ταίριαζε κάτι άλλο εξάλλου στην εικόνα που είχατε χτισμένη για μένα.

Αηδίες.

Τίποτα δεν είναι χωρίς κόπο γελοίε, μη μου χρεώνεις τις ελπίδες και τις αδυναμίες σου. Εγώ πάλεψα, με θεούς και δαίμονες και ανθρώπους, κυνήγησα, απέτυχα, πληγώθηκα, μα κράτησα το κεφάλι μου ψηλά - όχι τον εγωισμό, mind you, δεν ανάλωσα τον εαυτό μου διυλίζοντας κάποιον κώνωπα, άφησα τις ανούσιες συνήθειες σε εσάς.

Μη ρωτάς λοιπόν και μην με χρεώνεις για όσα έχω και πολύ θα ήθελες να έχεις και εσύ, πεπεισμένος πως κάποιος ήρθε και μου τα χάρισε απλόχερα.

Ας έβλεπες πως όσο εσύ περίφερες τις πληγές σου ως παράσημα ανδρείας και αιτίες λύπησης, εγώ δεν τα παράτησα και συνέχισα να παλεύω.

Συνέχισα και συνεχίζω να προσπαθώ για όσα έχω, για όσα θέλω και για όσα είμαι. Γιατί ακόμα και για αυτό που είμαι πρέπει να δίνω ένα διαρκή αγώνα για να το υποστηρίξω γιατί επέλεξα να μην κρύβομαι πίσω από το δάχτυλο μου.

Effortlessly. Hmph.

Δεν κατάλαβες όλα εκείνα τα βράδια που ήμουν με μπουκάλια και γκόμενους αγκαλιά πως τις πληγές των μαχών μου ήθελα να πνίξω.

Μη με λυπηθείς όμως, δεν στο λέω για αυτό. Ό,τι έκανα, ό,τι κάνω, όσα είμαι σου δίνουν την εντύπωση πως βγαίνουν αβίαστα γιατί εκρήγνυνται από μέσα μου, βγαίνουν γιατί αν μείνουν μέσα θα με διαλύσουν. Σου το είχα πει, έχω υπάρξει ερωτευμένος όλη μου τη ζωή μα όσα έκανα δεν ήταν ερωτικά αλλά ερωτευμένα. Για αυτό και αβίαστα, ακομπλεξάριστα - οτιδήποτε ερωτευμένο δεν επιδέχεται κόμπλεξ και βιασμούς για να ταιριάξει.

Όποτε πρόσεχε μικρέ τι μου χρεώνεις και τι λες, είμαστε πολικά αντίθετοι και παρόλα αυτά έχω παλέψει και για σένα ενώ εσύ δεν πάλεψες καν για τον εαυτό σου. Μην με προκαλείς σε παρακαλώ με τις αηδίες σου και όλα αυτά που λες και κάνεις πιστεύοντας πως δεν τα βλέπω.

xoxo,
FluffyUnicorn

P.S.: Careful deary I've told you before - you don't get to breathe when I speak.

No comments:

Post a Comment