Saturday 19 December 2015

Are You Gonna Break My Heart

Γαμώτο.

Κοιτάς πίσω, πόσο γελοίο. Το μόνο που θέλεις είναι να βάλεις τα κλάματα. Κρατιέσαι. Γιατί..?

Κλάψε.

Πόσο αστείο να καταντήσει πια. Αρκετά.

Δεν ήμουν εγώ έτσι αλήθεια στο λέω. Δεν ξέρεις πως πονάει, δεν ξέρεις πόσο με πληγώνει κάθε φορά που θυμάμαι το τότε.

Όχι. Δεν θα γυρνούσα πίσω. Όταν πήρα αυτήν την απόφαση ήξερα καλά το τίμημα. Το επέλεξα για μένα - κυρίως όμως το έκανα για εσένα. Κι ας μην το βλέπεις εσύ.

Δεν το μετανιώνω.

Αποπληρώθηκα καλά για αυτό έτσι κι αλλιώς ακόμα και αν δεν αναζήτησα ποτέ πληρωμή. Ξεπληρώθηκα με τις τόσο απλές λέξεις που τότε ξεστόμισες. Σου έδωσα ελπίδα.

Να θυμάσαι όμως - κουράζομαι. Θέλω να κλάψω, να κουλουριαστώ σε μια γωνία και να ξεσπάσω σε λυγμούς.

Τότε μου υποσχέθηκα πως θα πάρω εκδίκηση.

Την πήρα να ξέρεις - σε αγαπούν όλοι τους.

Μα πια, γαμώ, δεν αντέχω άλλο όσα δημιούργησα. Γελοίο είναι το πόσο τα ζηλεύουν κάποιοι. Γελοίο γιατί εμένα μου έχουν φέρει μόνο πόνο.

Και δεν ήμουν έτσι, όχι.

Δεν πειράζει, αυτό διάλεξα, ας μείνω μόνος στο τέλος. Προτίμησα να με θυσιάσω ελπίζοντας να φτιάξω έναν κόσμο που ποτέ μου δεν θα σε έχανα.

xoxo,
FluffyUnicorn

P.S.#1: Εγώ ξέρω αυτόν τον τόπο - κι ας μη με ξέρει πια αυτός.

P.S.#2: Είμαι εσύ γαμώτο.

P.S.#3: Το πιο αστείο όλων είναι πως σε αγαπώ ακόμα γιατί μόνο σε έχασα πριν σε μισήσω.

P.S.#4: Θες να σου πω μια ιστορία..?

No comments:

Post a Comment