Saturday 5 December 2015

Selfie

Hmph. Πόσο αστείο. Αν εσύ είσαι η πηγή έμπνευσης μου, αν εσύ είσαι ο λόγος που γράφω όσα γράφω, τότε - όπως έχω ξαναπεί - ας μην έγραφα τίποτα.

Βλέπεις βαρέθηκα. Κουράστηκα πια να είναι όλα μπερδεμένα και όλα δύσκολα. Έτσι για αλλαγή ας γίνουν απλά, χωρίς μαλακίες, χωρίς ηλίθια εμπόδια.

Ήθελα να σου στείλω. Να σου στείλω και να σου πω να πας στον διάολο, να μείνεις έξω από τη ζωή μου, να μην μου μιλάς.

Κακό μόνο μου κάνεις. Δεν ενδιαφέρεσαι το ξέρω - απλά βολεύεσαι σε όσα έχω να προσφέρω.

Για αυτό εξάλλου δεν έχω γράψει για 'σένα μέχρι τώρα. Δεν είχες και δεν έχεις τίποτα να μου πεις γαμώ.

Το μόνο πράγμα που καταφέρνεις είναι να με κάνεις να βράζω από τα νεύρα μου.

xoxo,
FluffyUnicorn

P.S.: Το παιχνίδι αυτό, το ξέρω καλά και το έχω παίξει πολλάκις - μπορείς μόνο να χάσεις.

No comments:

Post a Comment