Wednesday 23 December 2015

Note to Sober Self


Δεν ξέρεις πως είναι να ζεις έτσι. Δεν μπορείς να το καταλάβεις και μάλλον δεν θες. Όσα ήδη πιστεύεις εξάλλου δεν είναι παρά για να ικανοποιήσουν τη προσωπική σου τρέλα.

Όταν με ρώτησες τον λόγο για τον οποίο κάνω όσα κάνω σου απάντησα πως δεν το κάνω για να βοηθήσω εμένα - σε καμία περίπτωση δεν ήταν αυτός ο στόχος μου. Έτσι κι αλλιώς μάλλον παραείναι αργά για να σωθώ εγώ.

Όσα κάνω τα κάνω για εσένα. Για εσένα που θα έρθεις μετά από εμένα. Ώστε να βρεις τον κόσμο ένα κομμάτι πιο εύκολο - μη τα βρεις όλα σκούρα, δύσκολα και οδυνηρά όπως εγώ. Μην τυχόν και χαραμίσεις και εσύ την περισσότερη της ενέργειας σου σε μια μάχη εναντίον των ηλίθιων ιδεών και των ανυπόστατων δογμάτων τους.

Ό,τι κάνω, το κάνω για να ξέρεις πως και εσύ θα μπορέσεις να κάνεις το ίδιο αν χρειαστεί. Να βρεις λίγο τον δρόμο περπατημένο ήδη, όχι άγριο και γεμάτο αγκάθια όπως τον περπάτησα εγώ.

Στο τέλος μου, σε παρακαλώ, μη με θεοποιήσεις. Σαν εσένα ήμουν. Μην το ξεχνάς. Τρομαγμένος, ανήμπορος και πληγωμένος.

Αφού μπόρεσα εγώ, τότε θα μπορέσεις και εσύ.

xoxo,
FluffyUnicorn

P.S.#1: Όπως είπα τότε: όσα κάνω, τα κάνω στοχεύοντας να γίνω όλα όσα είχα εγώ ο ίδιος κάποτε ανάγκη.

P.S.#2: Note to sober self - please excuse the handwriting darling.


No comments:

Post a Comment