Friday 4 December 2015

Bad Romance

Υπάρχουν φορές που αναρωτιέμαι αν φταίω εγώ εν τέλη. Αν όλες οι συγκρούσεις, όλες οι κόντρες είναι δημιουργήματα κάποιας δικής μου συμπεριφοράς.

Μήπως τελικά θα έπρεπε να αλλάξω εγώ, να υποχωρήσω, να βρω τα θέλω που θα ταιριάξουν στα δικά σου και στις προσδοκίες σου.

Πόσο βλακώδης η σκέψη.

Δεν σου ζήτησα ποτέ να αλλάξεις τίποτα για 'μένα, τίποτα πέρα από το να διευρύνεις λίγο τους ορίζοντες σου, μήπως και καταφέρεις να χωρέσεις και 'μένα σε αυτούς.

Δεν σε μισώ - ίσως θα έπρεπε. Τόσο με έχεις πληγώσει.

Παρόλα αυτά αν κάποιες φορές σε πληγώνω συγχώρησε με, δεν το θέλω.

Κι αν μερικές φορές χάνομαι, μη με παρεξηγείς, δε σταμάτησα να σε αγαπάω.

Κι όταν φύγω, μη με μισήσεις και εσύ, κουράστηκα όμως και χρειάζομαι λίγο χρόνο και για μένα. Να ξαναβρώ εμένα και τα όνειρα μου.

Ίσως κάποτε να ξαναγυρίσω.

xoxo,
FluffyUnicorn

No comments:

Post a Comment